CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, June 5, 2011

I'm Back...again.. ;p

Assalamualaikum u'olls...

Budak ngengada ini is back!!! Hehehe.. *Bajet ada org tunggu la...*

Alhamdulillah, now things are in better shape.. Actually, my situation, to be exact is in better condition.. Though it is not 100% settled, but, InsyaAllah, it will, as time flies...

Moral of the story of what happened is, bergantunglah hanya kepada Allah.. kerana Allah tak pernah mengecewakan.. 'Iyya kana' budu wa iyya kanas ta'in' = 'Kepada Mu kami sembah, dan kepada Mu kami memohon pertolongan'...

So InsyaAllah.. Lepas nih I akan update story.. *err...subject kepada kerajinan juga..* Hehehe...

C ya all around... Wassalam....

No comments:

Post a Comment

And They Said....

Labels

A.Y.A.H (4) besties (3) blog (5) breastfeeding (6) breastpump (1) dcs (1) Dell Studio 1537 (1) Educare (6) Family (11) Faris (8) fashion (1) Fatin (45) food (2) gadget (7) geram (8) happy moments (17) Health (11) hobbies (3) hubby (13) I Love Islam (1) iium (2) information (11) isu semasa (6) jalan-jalan (4) l.o.v.e (14) M.A.M.A (5) merepek (29) motherhood (23) movie (3) My sweet home (1) myself (51) Oh my sweethome (5) peringatan (15) PhD (1) picas (7) Project (3) raya (2) rkgs (1) robotics (2) Rojak (3) shopping (2) studies (26) UIA (3) UTube (6)

Snag a Button